0850 420 96 00
Pzt-Cum 09.00 - 19:00
Cmt 10.00 - 14.00

BASIN & MEDYA

Basın Bülteni - “MSC FOR ME’’ Uygulaması İle MSC Grandiosa Gemisinde Yepyeni Akıllı Özellikler Sunulacak

 “MSC FOR ME’’ Uygulaması İle MSC Grandiosa Gemisinde Yepyeni Akıllı Özellikler  Sunulacak

  • Misafirlerin tatillerini seyahat öncesinde planlamalarına ve gemideki zamanlarını en verimli şekilde değerlendirebilmelerine yardımcı olacak yeni özellikler tasarlandı.
  • MSC Grandiosa MSC Cruisesun MSC for Meuygulamasının bulunduğu altıncı cruise gemisi olmakla birlikte, sektörün ilk  dijital cruise asistanı ZOEnin hizmet verdiği ikinci cruise gemisi olacak.

Avrupa, Güney Amerika, Körfez ve Güney Afrika Bölgesinde dünyanın en büyük kruvaziyer gemi şirketi ve alanın pazar lideri olan İsviçre merkezli MSC Cruises firmasının altıncı akıllı cruise gemisi 9 Kasım 2019 günü Hamburg Limanı’nda gerçekleşecek denize indiriliş töreninin ardından seferlerine başlayacak. Gemi, MSC for Me uygulamasının 2019’da geliştirilen yeni nesil özellikleri ile donatıldı.

MSC for Me misafirlerin gemiyle etkileşimde kalmalarını, mürettebat hizmetlerinden her zaman ve her yerde daha iyi şekilde yararlanabilmelerini, zamandan tasarruf ederek tatillerini en iyi şekilde değerlendirmelerini sağlayan çok kanallı bir dijital programdır. MSC Cruises bu dijital inovasyon programını 2017 yılında MSC Meraviglia’da kullanmaya başladığından bu yana dört farklı gemide daha, MSC Seaside, MSC Seaview, MSC Splendida ve MSC Bellissima’da tanıtıyor ve her seferinde misafir deneyimini iyileştirecek şekilde yeni özellikler ekliyor.

Bu yılın Mart ayında da dünyanın ilk dijital cruise asistanı ZOE, MSC Bellissima’da MSC for Me uygulamasına eklenmişti. Aynı şekilde bu yılın sonlarında MSC Grandiosa da sektörde çığır açan yapay zeka teknolojisi ZOE ile tanışacak. MSC Cruises 2019 yılında ZOE’nin yanı sıra sektörün öncüsü olduğu akıllı misafir deneyimine ek bir dizi yenilikçi dijital inovasyon daha sundu.

MSC Cruises CEO’su Gianni Onorato, “MSC Cruises için yaptığımız her şeyin odağında inovasyon var ve teknoloji her gün biraz daha gelişiyor. Sektörün öncüsü dijital inovasyon programımız MSC for Meyi kullanmaya başladığımız 2017 yılından bu yana misafirlerimizin deneyimini gemilerimizde sunduğumuz hizmet, faaliyet ve konaklama hizmetlerinden en iyi şekilde yararlanabilmelerini sağlayacak şekilde özel olarak tasarlayarak son teknolojileri araştırmaya ve uygulamaya devam ediyoruz,açıklamasında bulundu.

Bu yıl kullanıma sunulan yeni özellikler sadece seyahat deneyimini değil, seyahat öncesini de kapsıyor; böylece misafirler güverteye ayak basmadan önce deneyimlemek istedikleri her şeyi planlama olanağına sahip oluyorlar. Bu hizmetlerin arasında MSC for Me uygulaması üzerinden paket seçebilme ve bunları bireysel ajandalarına kaydedebilme özelliği de bulunuyor. Arkadaş&Aile Bulucu ve MSC for Me Sohbet hizmeti gibi seyahate yönelik yeni uygulamalar da misafirlerin birlikte seyahat ettikleri insanlarla iletişimde kalmasını sağlıyor. Tüm bu yenilikler misafirlerin değerli vakitlerinde sadece tatillerinin tadını çıkarabilmeleri ve keyif alabilmeleri adına tasarlandı.

GEZİ ÖNCESİ PLANLAMA

Misafirler seyahatlerini yola çıkmadan önce planlamak için MSC for Me uygulamasını indirebilir ve almak istedikleri hizmetleri kolayca seçebilirler. Ayrıca seyahat başlamadan önce MSC for Me ile aşağıdaki hizmetlerden yararlanılabilir:

YENİ! Misafirler ön ödemeli paketleri inceleyip seçerek tatillerini daha da eğlenceli hale getirebilirler*. İçecek paketleri, özel restoran paketleri ve kara turları, seyahat günü gelmeden çok uygun fiyatlarla satışa sunulmaktadır.

YENİ! Misafirler kara turu, özel restoran rezervasyonu veya Cirque du Soleil at Sea gösterisi gibi önceden alınmış seçili deneyimlerini bireysel ajandalarına ekleyerek seyahatlerini planlayabilirler.

YENİ! Gemiye girişte yapılması gereken kredi kartı tanımlatma işleminin, uygulama aracılığı ile önceden yapılması sayesinde,  girişteki işlemlerin azalmasını ve böylece misafirlerin tatillerinin tadını bir an önce çıkarmaya başlamalarını sağlamaktadır.

GEMİDEKİ ZAMANINIZI EN İYİ ŞEKİLDE DEĞERLENDİRİN

YENİ! Aile ve Arkadaş Bulucu. Bu yeni ücretli hizmet sayesinde misafirler seyahate birlikte çıktıkları arkadaşlarını ve aile üyelerinin yerlerini kolayca bulabilecek. Misafirler Bluetooth Low Energy teknolojisiyle donatılmış özel MSC for Me bilekliklerinden alarak istedikleri zaman birbirlerinin nerede olduğunu uygulama üzerindeki gemi haritasında görebilecekler. Bu yeni özellik 2017 yılında hizmete sunulan ve ebeveynlerin çocuklarının gemideki konumlarını görüntüleyerek takip edebilmelerini sağlayan Çocuk Bulucu uygulamasına ek olarak geliştirildi.

YENİ! MSC for Me Sohbet uygulaması ile misafirler artık internet paketine ihtiyaç duymadan birbirlerine doğrudan uygulama üzerinden mesaj gönderebilecekler. Misafirler yemekten önce  içecek almak veya atıştırmak için nerede buluşacaklarını konuşabilirler, bunun için uygulamalarındaki kodu arkadaşlarının uygulamasındaki koda taratmaları yeterli olacaktır.

YENİ! MSC Bellissima’nın tüm kabinlerinde bulunan, MSC Cruises’un HARMAN ve Samsung Electronics ortaklığında geliştirdiği sektör lideri sese duyarlı yapay zeka ZOE, çok yakında MSC Grandiosa’da da hizmet vermeye başlayacak. Yedi dilde hizmet veren bu dijital asistan seyahate ilişkin yüzlerce soru cevaplayabiliyor, gemideki tesislerle ilgili bilgi verebiliyor ve hizmetleri satın alma konusunda misafirlere yardımcı olabiliyor.

YENİ! MSC for Me uygulamasına misafirlerin limanlar arası seyahat ederken her bölgeye özel mutlaka tadılması gereken malzemelerini veya yemeklerini görebilmelerini sağlayan pratik bir ‘Ne Yemeli’ özelliği de eklendi. Örneğin Barselona’da bölgenin en ikonik yemeklerinden biri olan beyaz sarımsaklı aioli sosu ve zengin baharatlı domates sosuyla servis edilen patates kroket “LA BOMBA”yı mutlaka deneyin.

MSC for Me uygulamasının yeni eklenen özelliklerinin yanısıra sunduğu diğer hizmetler şunlardır:

  • Seyahatin başladığı gün için zaman kazandıran mobil check-in.
  • MSC for Me uygulamasındaki interaktif harita adım adım talimatlarla, misafirlerin gemiyi dolaşmalarını hızlandırır ve kolaylaştırır.
  • Misafirler uygulama ile günlük etkinliklere ve önemli olaylara göz atabilir, kabin içi TV ve geminin dört bir yanındaki interaktif ekranlar üzerinden de seyahatlerini gerçek zamanlı olarak planlayabilirler.
  • NFC bileklikleri misafirleri geminin hizmetlerine bağlamakta ve böylece interaktif dijital ekranlar üzerinden hizmetleri satın alabilmeleri ve kabin kapılarını açabilmeleri gibi bir çok kolaylığı sunmaktadır.

MSC GRANDIOSA HAKKINDA DAHA FAZLA BİLGİ

MSC Grandiosa inovatif Meraviglia sınıfının üçüncü, Meraviglia-Plus sınıfının ise ilk gemisidir. Gemi, MSC Cruises’un son iki buçuk yılda kullanıma sunduğu beşinci yeni nesil gemi unvanına sahip olacak.

Meraviglia sınıfı gemiler modern cruise misafirlerinin tüm ihtiyaçlarını karşılayabilecek şekilde tasarlandı. Bu gemiler sıradışı dizaynlari  geniş tesisleri ve eğlence çeşitliği ile aileleri ağırlamak için ideal. Tüm mevsimlere uygun olarak tasarlanmaları nedeniyle bu  gemiler dünyanın tüm uluslararası cruise limanlarına yanaşabilir.

MSC Grandiosa geliştirilmiş tesisleri, arttırılmış kabin sayısı ve ortak kullanım alanının yanı sıra yeni özellikleriyle de MSC Cruises filosunun en büyük gemisi olacak.

Şirketin yeni gemisi 9 Kasım 2019’da Hamburg Limanı’nda denize indirilecek. Bu görkemli törenin ardından yola çıkacak olan gemi, kış sezonunda başlayacağı Akdeniz seyahatinde Barselona, Palermo, Marsilya ve Malta gibi ikonik limanlara uğrayacak.

MSC for Me veya MSC Grandiosa ile ilgili daha fazla bilgi için sitemizi ziyaret edin: www.msccruises.com.tr